lördag 6 februari 2010

Arvingarna...

Igår var det party hela natten lång och idag mår man väl sådär;
hyfsat okej... Ligger här i soffan och käkar chips, och väntar på
att jag ska orka ta tag i alla ölburkar och grejer som har invaderat
mitt vardagsrumsbord...
Tänkte egentligen ta med Alva på en teaterföreställning på
biblioteket idag, men dels är jag ganska seg i huvudet och dels satt
hon och spelade spel hemma hos M, så vi hoppar över Krakel Spektakel
idag.
Ikväll börjar MELODIFESTIVALEN, så jag och Alva har bjudit hit M på
lite god mat och bra musik - undrar vad vi ska äta för nåt gott?
Tacos känns lite förutsägbart, men är ju visserligen väldigt
gott... Hjälp mig! Vad ska vi äta? Och det behöver INTE vara VV-
vänligt... ;-)

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vi ska faktiskt trotsa alla regler om att det är fredagarna som gäller för tacos. Alla tycker om det, det är enkelt och är inte grymt onyttigt! :)