fredag 19 februari 2010

Inte nöjd...

Nej, jag blev inte alls nöjd med min nya hårfärg; det blev typ grå-
brunt och ojämnt... Hmm, svårt att förklara, men jag visar er
imorgon. Nu ångrar jag nästan att jag inte behöll mitt blonda, så
att man slapp det här jäkla böket med att färga hela tiden...
Kanske blir blondin till sommaren igen!?!

Sitter här och kollar på hockeyn; hoppas att det håller i sig och
att Sverige vinner. Just nu leder de med 2-0. Funderar på att gå och
lägga mig i sängen och titta på teven - jag är så himla trött!!!
Hade planerat in att kolla på nån film ikväll, men det orkar jag
absolut inte...
Imorgon ska jag kolla på Melodifestivalen - heja Alcazar!!!

Ja just det ja, jag måste ju berätta vad som hände igår! Efter min
rast blev jag inkallad till chefen över livs, och han sa: "Jag
förstod att du har kvar din MAB-tjänst, så därför tänkte jag
fråga dig om ett "uppdrag" till - jag sitter med i en planeringsgrupp
för hela köpcentrat, men jag vill att du tar min plats där; det
skulle passa dig perfekt! Vi träffas ca 1 gång/månad och diskuterar
igenom vad vi kan ha för aktiviteter och jippon under året - är du
intresserad?"
Alltså, jag vet inte hur jag ska reagera på det här!?! Å ena sidan
blir jag SJÄLVKLART glad och smickrad över att de gillar mitt jobb
och vill ge mig mer uppdrag och ansvar, men å andra sidan blir jag
lite ledsen och besviken över att de inte respekterar att jag behöver
lite egentid för att ta mig igenom en livskris. Vad tycker ni? Hur
hade ni resonerat?

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

ta chansen..