fredag 19 februari 2010

Dags för lite förändring...igen!

Ja, nu har jag lessnat på mitt röda hår (eller ja, jag tycker
fortfarande att det är jävligt snyggt, men jag har lessnat på att
färgen mattas av så fort och blir typ orange-rosa), så ikväll blir
det brunt! Tänkte först köpa en färg som inkluderade slingor, men
det kändes som lite överkurs när man ska göra det själv, så jag
börjar med den här...

Tidigare när vi var i affären så fick Alva välja ut något som hon
ville ha till fredagsmyset, och hon valde en sockermunk!!! Ni vet en
sån där med rosa glasyr och färgglatt strössel?! Så det fick hon,
och nu är hennes fredagsmys typ slut... Själv ska jag unna mig stekt
kycklingfilé, rotfrukter i ugnen samt en vitlöksbaguette - MUMS! Och
det bästa av allt är att jag trots den här festmåltiden stannar på
19 points :-)
Imorgon är det lördag, och då ska jag minsann unna mig nåt gott
framför Melodifestivalen!!!

Inga kommentarer: