torsdag 26 september 2013

Uuuuuunderbar middag!

Idag hade jag tänkt att fasta, men efter min obefintliga sömn inatt så bestämde jag mig för att skjuta på det tills imorgon...

När klockan passerade midnatt inatt så låg jag och rullade tummarna och glodde upp i taket typ. Sen kom Alva och klagade över att hon inte kunde sova. Tjugo över ett hörde jag att Noel vaknade och ville ha välling. Sen gick M på toa. Sen vaknade Noel igen vid fyra-tiden. Och sen kollade jag på klockan typ tre-fyra gånger innan den ringde kl 05.20... Jag var helt DÖD imorse!!!

Jag lyckades på något mirakulöst sätt överleva dagen på jobbet, men när det kom till vad vi skulle äta för mat ikväll så slog det slint fullständigt och blev becksvart i hjärnan... Det enda jag kom på att jag var sugen på var potatisgratäng! Men sen gick jag förbi charkdisken och fick syn på den här kartongen med pulled pork (som jag för övrigt har varit nyfiken på en längre tid), och den var ju precis huuuuur god som helst!!!
Båda ungarna blev som tokiga och mosade i sig maten som om de aldrig hade sett mat förut, och jag tyckte också att den var helt underbar!
Man lägger den bara i en ugnsform och värmer den i 180 grader i 25 minuter - lätt som en plätt! Kostar dessutom inte mer än femtio spänn ;-)
Kan verkligen varmt rekommenderas!!!

Nu ska det bli så himla skönt att få sova!
Imorgon ska jag iväg och besiktiga bilen kl 09.30, och sen jobbar jag fram till kl 19.00...
Godnatt på er, allihopa ;-)

Inga kommentarer: