onsdag 11 september 2013

Försenad namnsdagspresent

Idag slutade jag jobbet klockan tre, åkte och hämtade båda ungarna och så åkte vi vidare till deras kusin och fikade lite.
Alva fick en försenad namnsdagspresent - ett jättefint pennset - och Noel fick en liten bonuspresent; en Playmobilgubbe ;-)

Brorsans fru bjöd på glass och fruktsallad, men jag nöjde mig med ett glas Loka...

Det har gått jättebra att fasta idag! Ingen huvudvärk (än)....
Det blev dock lite ändring i matplaneringen för jag kände inget behov av något mellanmål, så istället för ett äpple och ett kokt ägg så ökade jag på middagen med ett extra stekt ägg och en morot.
Nu har jag precis käkat, och känner mig väldigt mätt och nöjd!

Jag stannar på 485 kalorier idag, och har ändå en kopp te med mjölk kvar att dricka ;-)

Snart är det dags att åka och hämta M från träningen, och sen får det bli ryggläge i soffan resten av kvällen...

Inga kommentarer: