lördag 14 september 2013

Toa-bild

Jag verkar ha fått en förkärlek för bilder tagna inne på toaletten, men det blir ett bra ljus därinne ;-)

Snart är klockan elva och vi hade tänkt att försöka komma iväg på en liten utflykt innan jag börjar jobba; vi funderar på att åka till vackra Varnhems klosterruin... Har ni varit där?

Vad gäller fastan så funderar jag på att utöka den till tre dagar i veckan... Det bästa vore ju såklart om jag behöll mina två dagar och drog ner på maten de övriga fem samt började motionera, men det funkar inte för mig... :-(
Och nu har jag ju kommit in i fastetänket och tycker att det går jättebra att vara utan mat... Jag skulle aldrig kunna utveckla en ätstörning och sluta äta helt, men att fasta tre dagar och unna sig allt gott man vill äta fyra dagar tycker jag låter som en fair deal!
Då slipper man tänka på att äta hyfsat nyttigt även under de fem dagarna som man inte fastar...
Jag vet att jag ofta väljer genvägarna, men sån är jag!

Inga kommentarer: