söndag 29 september 2013

Mina små trollungar

Inatt sov Noel ända till kl 04.20 innan det var dags för välling, och det känns ju helt otroligt skönt! Sen så vaknade han ju i och för sig halv sju, men då gick han tack och lov och väckte M istället så jag låg kvar och fick sovmorgon till klockan nio ;-)

Nu på förmiddagen tog M med sig båda ungarna till Alvas basketträning (hon tyckte att det var jättekul och tänker fortsätta), och under tiden så plockade/städade/tvättade/diskade jag här hemma... Nu har M och Alva åkt iväg för att inhandla en basketboll och träna lite på en plan någonstans, och jag har gått och lagt mig med Noel och surfar runt på telefonen.

Det blir inget av min fasta idag- jag är totalt omotiverad till det just nu! Till frukost blev det två leverpastejmackor med gurka och till middag så kommer det att bli en kebabsallad med fetaost från Alpina... Och sen väntar stängning på jobbet, som sagt...

Inga kommentarer: