tisdag 24 september 2013

Fastedag 9

Idag har jag varit hungrig! Eller ja, jag vaknade rättare sagt hungrig och tänkte att det skulle bli jättesvårt med fastan idag, men efter omeletten till lunch så kändes det bättre... Och när det var dags för middag/kvällsmat så visste jag verkligen inte vad jag ville äta, så det fick bli en 3/4-dels Swebar mint. Och en kopp te med mjölk.

Nu är jag dock hungrig igen, så det ska bli riktigt gott med frukost imorgon!
Egentligen så borde jag ju vänta med att äta tills kl 11, men då har jag fastat i 40 timmar och det känns lite väl långt... Hmmm, vi får se hur jag gör - jag kanske äter frukosten vid nio och intar sista målet för kvällen vid fem (då blir det ju ändå 16:8)...

Hoppas att ni har haft en bra dag! Jag är så himla glad att jag inte får huvudvärk av fastan längre, så det har gjort min dag idag ;-)

Inga kommentarer: