måndag 30 september 2013

Dag 10

Den här fastedagen har varit hemsk - jag har varit superhungrig HELA dagen!!!
Omeletten på bilden åt jag till kvällsmat/middag och den var helt ljuvlig, men utöver den så har jag bara ätit en portion fisksoppa...

Guuuud, vad det ska bli gott med maaaat imorgon!!! Jag tänker försöka köra LCHF nu, både på mina fastedagar och de övriga, men jag funderar samtidigt på att eventuellt gå över till 16:8 istället... Och äta mellan kl 11-19...

Nu ska jag hur som helst sova; jag är dödstrött! Imorgon stänger jag på jobbet, på onsdag jobbar jag till kl 18.00, på torsdag till kl 16.00 och på fredag till kl 15.00, och sen är det leeeedig helg ;-)

Ps: Noel är jätteduktig utan sina nappar! Han somnar direkt och frågar inte ens efter dem - min lilla kille börjar bli stor nu!

Inga kommentarer: