lördag 28 september 2013

En salig blandning...

Vad sägs om den här blandningen?
Två LCHF-magasin och en stoooor skål med godis (det sistnämnda skickade jag dock med "farsan" hem förut när han var här med flickvännen på besök)...

Som ni kanske förstår så är jag lite inne på att köra LCHF igen! Jag mår så jäkla dåligt av kolhydrater; både i kroppen och i psyket... Och jag måste ha en diet att följa, för jag klarar det inte annars! Snacka om dålig karaktär... Och bristande motivation...

Fastan kommer jag att fortsätta med för den mår jag riktigt bra av, och nu ska jag även lägga in en högre växel när det kommer till grönsaker - det mår ju alla i familjen bra av ;-)

Nu ska jag krypa ner under täcket och soooova; jag är så sjukt trött!
Imorgon ska Alva testa på att spela basket för första gången, och jag jobbar kl 14.45-22.15...

Godnatt!

Inga kommentarer: