söndag 8 september 2013

Ooops, I did it again...

Inte ett enda inlägg på hela dagen!
Men det har varit full rulle idag - imorse så åkte vi iväg till Mariestad och rensade ur farmors förråd och lägenhet samt åkte till tippen. Efter det så käkade vi lunch på pizzerian (jag och Alva delade på en kebabrulle), och sen åkte vi hem. Jag och Noel lade oss och vilade i ca 2 timmar och sen drog vi iväg till Elins Esplanad på klännings-jakt...
(För er som inte vet om det så kan jag berätta att klädbutikerna till ca 90% är fyllda med svarta kläder för tillfället)...

Jag hittade en mörkgrön klänning (!) på H&M men har inte riktigt bestämt mig för om det verkligen är "min" färg (jag älskar ju svart, rött, vinrött och lila), så vi får se om jag behåller den eller inte!?! Köpte till ett halsband och örhängen i guld också, och det är ju inte heller nåt jag brukar använda, så vi får se hur det blir med allt imorgon bitti; jag får prova mig fram, helt enkelt!

Efter shoppingen så åkte vi hem och städade/diskade m m, och sen sjönk vi ner i soffan och lördagsmyste ;-)
Och när ungarna hade somnat så kollade jag och M på två avsnitt av "Orange is the new black" - jag gillade inte serien från början, men nu tycker jag att den är helt okej!

Nu ska jag sova!
Imorgon så blir det antagligen en runda upp till berget på Friskvårdens dag på förmiddagen, och sen väntar ju som sagt dop av min fina brorsdotter...

Godnatt!

Inga kommentarer: