onsdag 9 januari 2013

Strikt LCHF

Jag funderar på om jag är redo att ge upp mina röda vindruvor... Nu har jag ju jobbat bort det värsta sötsuget och kommit in i lågkolhydrat-tänket, och då känns det som ett naturligt steg på vägen att överge sockret i form av fruktsocker också!
Men samtidigt så är det ju så himla gott med en frukt ibland; jag åt mango häromdagen, och den bara smälte i munnen...

Nåja, vi får se hur det blir med frukten - jag måste börja att fokusera på träningen också! Jag KANSKE kör ett litet pass på fredag innan jobbet ( jag lämnar ju Alva på skolan kl 08.30 och börjar inte att jobba förrän kl 10.45)...

Nu ska jag hur som helst gå och lägga mig - vi hörs imorgon ;-)

1 kommentar:

Ellen - LCHF och mycket annat sa...

Jag ska köra striktare och mejerifritt kommande vecka (mån-fre) och så hoppas jag på ett fint minus på fredag :)