måndag 14 januari 2013

Ingen bra dag idag :-(

Jag vaknade upp efter en natt med urusel sömn och höger öga är svullet (= vagel), magen är svullen efter frossandet igår, håret är risigt, jag har fått massa finnar i ansiktet och är hård i magen...
Allt känns helt hopplöst och oinspirerande, så det enda som gjorde min morgon uthärdlig var Maxi-bageriets ljuvliga nybakade frallor! Men sen fick jag ju i och för sig världens ångest för att jag åt dem, så den glädjen försvann ju lika snabbt :-(

Blääää, just nu känner jag mig verkligen ur balans; jag hoppas att det bara är nåt tillfälligt... Det beror säkert på mörkret och kylan - jag är så sjukt less på vintern nu... Jag hatar att frysa!

Till råga på allt så lånade jag dessutom brorsans trimmer igår och skulle raka av Noels hår (han har så himla mycket skorv i hårbotten som jag vill få bort), men det gick också åt hel...e! Det blev jätteojämnt och hackigt, och Noel vägrade att sitta still! Nu får det växa ut och så får vi ta honom till frissan sen istället...

Nu ska jag samla ihop resterna av mig själv och pallra mig iväg till jobbet! Jag hoppas att det kommer att kännas bättre ju mer tid av dagen som går...

1 kommentar:

Kathrin sa...

Försök skaka av dig gårdagen och morgonen och se framåt!
Pepp&kram till dig!