torsdag 24 januari 2013

Hamburgare till kvällsmat

Nu ikväll så hade Alva judoträning så det fanns liksom ingen tid till att stå framför spisen och laga nåt alltför avancerat efter det, så det fick bli hamburgare med bröd till kvällsmat.
Och frallorna jag bakade imorse passade utmärkt som hamburgerbröd också ;-)

Just nu så sitter jag och försöker knåpa ihop ett andelsspel på V75 till lördag, men det är tvärstopp i hjärnan - jag ger upp! Jag tror att V86 är min grej, så jag lägger nog energin på mina onsdagkvällar istället...

Och vet ni vad - efter jobbet så sprang jag iväg till KappAhl och köpte ett par nya jeans för mina vinstpengar, och när jag kom hem så hade jag fått en 25%-rabattkupong i brevlådan... :-(
Så jävla typiskt!
Men jag kan ju inte bara låta det vara, så jag tar med mig byxorna och rabattkupongen tillbaka imorgon och hoppas att de kan hjälpa mig med det!
Och för pengarna som blir över så kommer jag att köpa en bh - de har en kampanj på bh:s nu och de kostar bara 99:-/styck...

Nu ska jag gå ner och lägga mig!
Det har varit en intensiv vecka med mycket tankar och känslor och funderingar kring grejer som händer på jobbet, och jag blir så jäkla trött i huvudet av allt grubblande... :-(

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: