måndag 28 januari 2013

Bra blogg

Här kommer ytterligare ett tips på en bra blogg som jag har hittat: www.elinsvantesson.blogg.se

Nu ikväll så har jag catchat upp massor av program som jag har missat i veckan; Sveriges Mästerkock, Mia på Grötö samt Stjärnorna på slottet...
Och nu är jag jättetrött!

Veckan som kommer ska jag försöka att äta lite bättre än vad jag har gjort den här veckan! Jag har skött maten ganska bra, men varit alldeles för frikostig med mina chokladtäckta nötter och alla olika desserter som jag har provat på...

Jag funderar på att testa periodisk fasta också (och äta mellan kl 10-18), men det får kanske vänta tills nästa vecka...
Godnatt allihopa ;-)

Ps: ikväll äger Svenska Spels Ombudsgala rum i Stockholm, men av olika anledningar fick ingen från våran spelbutik åka dit :-(
Jättetråkigt.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Säg till om du vill byta ut mot modifast..Har lite sånt kvar..
Anette