lördag 24 september 2011

Underbara vänner!

Jag hade som sagt en helt perfekt kväll igår, och det är efter såna här tillfällen man inser vilka fina vänner man har!
Och med tanke på att samtliga läser bloggen så skickar jag en kram till er här också - TACK FÖR IGÅR, TJEJER! OCH TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV!!!
(Ps: det fina ljuset på bilden fick jag av Camilla).

Men synden straffar sig själv - efter två chokladbollar till fikat när brorsan var här en sväng på eftermiddagen igår, vitt bröd till välkomstsnitten, pasta, sötsliskig dessert samt läsk så gick jag och lade mig med en väldigt uppsvälld mage och vaknade dessutom kl 04.30 inatt med svettningar, illamående och världens migrän :-(

Som tur är så gav den otroligt nog med sig efter 2 Alvedon, så nu känner jag mig helt okej igen.
Däremot så är jag fortfarande mätt efter allt vi tryckte i oss igår, så det får bli en kopp te till frukost bara ;-)

Inga kommentarer: