torsdag 22 september 2011

Hektisk dag...

Jag hinner inte med någonting på dagarna...
Idag sov jag och Noel visserligen middag i 2 timmar mitt på dagen, men utöver det så har det gått i ett... Direkt efter dagis så åkte vi till Alvas farmor och hälsade på, sen åkte vi till Ica Maxi och handlade hem ingredienserna till Halv åtta hos mig-kvällen imorgon och direkt efter det så var det dags för Alvas kör på Frälsningsarmén. Och sen var jag tvungen att åka till Elgiganten och köpa en grej...

Nu har jag precis slängt i mig lite köttfärsgratäng till kvällsmat medan M matar Noel, och snart är det dags att natta sistnämnde.

Imorgon ska jag vara hemma hela dagen och fixa inför middagen - det ska bli så himla kul att träffa tjejerna och äta god mat! Självklart delar jag med mig av både bilder och recept under kvällen ;-)

Inga kommentarer: