lördag 17 september 2011

Känns liiite bättre nu...

M kom hem strax efteråt och tog Noel så att jag kunde röja på nedervåningen, hänga upp tvätten och fylla diskmaskinen med disk.
Och han plockade faktiskt in den rena disken ;-)

Nu har Noel precis somnat, och jag sitter här i soffan och spelar Wordfued på mobilen medan M käkar chips och kollar på någon dokumentär om en känd fotograf.

Alltså, jag är egentligen ingen chips-människa, men nu blev jag skitsugen på en påse Estrella grillchips (jag äter nästan alltid lättsaltade naturchips när jag väl äter chips också) och en Coca Cola...

MEN självklart så står jag emot!
Jag är nog bara sugen för att jag struntade i att äta kvällsmat förut - idag har jag bara ätit 2 kokta ägg med kaviar och 3 ostrullar med lite Bregott till frukost samt köttfärsgratäng med isbergssallad till middag...

Nu tycker jag att det är lite sent att äta, så jag får se fram emot frukosten imorgon istället ;-)

Inga kommentarer: