onsdag 14 september 2011

Bjuden på middag ;-)

När jag och Noel hade hämtat Alva på dagis så åkte vi ut till Camilla och hälsade på, och blev bjudna på mat dessutom: torsk i grädde med purjolök och riven ost - supergott!

Vi blev kvar där ända tills klockan var över halv sex, och när vi kom hem så dukade jag fram lite kvällsmat och skickade in Alva i duschen... Nu sover hon sedan en kvart tillbaka, och Noel är nog på god väg också... Han sover dock ganska oroligt och vaknar flera gånger innan djupsömnen :-(
MEN jag fick en sån där "baby-watch" (eller vad det nu heter) av Camilla, så jag ska nog testa att gå upp och sätta mig i soffan och se om den funkar!

Imorgon tänkte jag ta med mig Noel till öppna förskolan på morgonen, och efter det blir det en runda på stan med Camilla. Och på kvällen är det dags för Alvas kör i Frälsningsarmén...

Maten idag har varit GOD - två ostfrallor med Bregott, skinka och hushållsost till frukost, benfri kotlett med gräddsås till lunch och torsk i gräddsås till middag... Smarrigt!

Än så länge så har jag inga som helst problem med LCHF - imorse stannade vågen dessutom på 73,3 kg!!!

Inga kommentarer: