måndag 26 september 2011

Keldas såser

Jag har blivit utvald av Smartson att testa en av Keldas nya såser, och förut när jag var på Ica Maxi och handlade så valde jag Tikka Masala - jag ÄLSKAR indisk mat!
Tyvärr så innehåller den 9,5 gram kolhydrater/100 gram, men jag får väl fuska lite och äta den till helgen...
De andra smakerna var Red Thai Curry och Green Thai Curry, men jag föredrar som sagt indiskt och gräddigt ;-)

Åh, jag hoppas att den är riktigt god och inte sådär sötsliskig som andra färdig-såser kan vara... Recension kommer självklart när jag har provsmakat den ;-)

Nu är det dags att knoppa... Och hoppas på att Noel sover bättre inatt än natten som var!
Imorgon blir jag gräsänka för då åker M till Stockholm och jobbar, men på onsdag är han tillbaka igen ;-)

Godnatt, gott folk!

Inga kommentarer: