tisdag 16 mars 2010

Vårpromenad

Nu har jag och Alva varit ute på en riktigt mysig och solig promenad i
det underbara vårvädret! Vi gick ner till Öhvermanns (?) och köpte
varsin isglass, och sen traskade vi hemåt igen.
Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och slängt i en maskin med
kläder, Alva tittar på teven och maten står på spisen;
korvstroganoff med ris blir det till middag idag.
Hittills är jag uppe i 20,5pp (middagen inräknad), men jag är
löjligt omotiverad till att banta nu alltså... Vi får se hur länge
det håller; jag är fortfarande inne på att äta nyttigt och röra
mig mer, men just VV känns lite uttjatat...

Förresten, berättade jag att jag fick en faktura på 62:50 kr av
Halebop? Jag frågade vad det handlade om och blev hänvisad till ett
annat företag, och idag fick jag svaret: enligt dem skulle jag genom
min wap ha beställt spelet Vem vill bli miljonär?
Öh...okej... Jag vet inte ens vad som menas med wap (antar dock att
det har nåt med internet att göra), jag är aldrig ute på Halebops
hemsida och jag skulle ALDRIG i livet beställa ett spel för 62:50
kronor ( och definitivt inte ett frågeprogram...)!!! Jag mailade
tillbaka direkt, så det ska bli intressant att se vad de svarar - jag
tänker definitivt inte betala för något som jag inte har beställt!

Nu är det middagsdags!

Inga kommentarer: