tisdag 16 mars 2010

Solen skiner...

...himlen är blå... Och jag har precis fått livet tillbaka! Igår
däckade jag kl 21.15, vaknade 45 minuter senare och kände att jag
hade lite huvudvärk, drack lite vatten och somnade om. Vaknade kl
02.00 med sprängande huvudvärk och gick upp och tog en Ipren 400mg...
Sov jätteoroligt till och från, och vaknade återigen kl 07.00 med
världens migränanfall! Tryckte i mig 2 Diclofenak och la mig...
Slumrade, vaknade, slumrade, vaknade... Klockan 9.30 tog jag 2
tabletter till, mådde illa, kallsvettades och trodde typ att jag
skulle dö! Huvudvärken var jättekonstig - det kändes som att
hjärnan svullnade upp och inte riktigt fick plats (måste erkänna att
tankarna gick till mamma och hennes hjärnblödning...). Klockan 11.00
var jag tvungen att tvinga mig ur sängen och fixa frukost åt Alva,
så jag passade på att trycka i mig själv en leverpastejmacka och
lite kaffe också, och sen la jag mig på sängen igen.
Typ nu känner jag mig hyfsat okej, så jag och Alva ska gå ut på en
promenad i den härliga vårsolen! See you later...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: