söndag 7 mars 2010

Så sant, så sant...

Hittade den här kylskåpsmagneten inne på Bokia igår, och var ju
bara tvungen att köpa den - klockren!!!
Alltså, nu MÅSTE jag verkligen ta tag i min vikt igen, för det
känns som att jag har gått upp typ 7 kilo de senaste två veckorna...
Det började ju med att jag blev sjuk och bakade kakor/tårtor typ
varje dag, och sen har det bara rullat på... Den här veckan har jag
fått ta migräntabletter i 2 dagar, plus kompletterat med Ipren, och
jag är helt övertygad om att det har med allt socker att göra (plus
det faktum att jag fick min mens förut).
Den här helgen har jag ätit löljligt mycket onödigt skit: pizza,
smågodis, glass, kakor, chips... You name it!!! Och jag känner mig
som en flötig, överviktig valross också... SÅ imorgon börjar mitt
och Alvas nyttiga liv, vilket innebär mycket frukt och inget godis
(förutom på lördagar)... Håll tummarna!

Nu är jag dötrött och ska sova - godnatt!!!

Inga kommentarer: