måndag 29 mars 2010

Sovmorgon!!!

Kan knappt tro att det är sant - vaknade nyss och kollade på klockan:
09.47... Så här länge har nog jag och Alva ALDRIG sovit... Skönt!
Nu blir det frukost, och sen lite jobb och dagis; jag jobbar kl
12-17.15 idag.

Igår låg jag och läste på lite om GI/LCHF innan jag somnade, och
jag tror faktiskt att jag ska ge det en chans! Inte helt extremt i
början, men ändå tänka på att undvika det här jävla sockret och
samtidigt dra ner på kolhydraterna...
Den senaste tiden har jag skött min kost så löjligt dåligt, så nu
känner jag att jag MÅSTE hitta på någonting! Jag har nog insett att
jag alltid kommer att vara lite rund (tack för de generna, mamma!),
men jag känner att jag vill äta bättre för att må bättre!
Jag kallar det ingen nystart, för sånt har jag fått nog av, utan
kör bara igång helt enkelt.
Wish me good luck!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag har också tänkt köra GI ett par veckor nu...ett bra sätt att vänja sig av med sockret.

Kram