fredag 26 mars 2010

Dagens blomma till...

... blåbär72!
Tack för dina snälla ord i inlägget, och skönt att du tror på mig/oss...

Sitter här framför datorn med världens hög med räkningar framför mig, och av någon konstig anledning så hamnade jag här på bloggen istället ;-)
Idag har jag jobbat mellan kl 8.45-15.30, och det har varit helt galet mycket att göra!!! Dels är det ju löning, och dels har vi ett jippo hela den här helgen i Skövde - "stora shoppinghelgen", vilket innebär att både vårat köpcentrum och det inne i stan lockar med erbjudanden, samt att det går ett litet minitåg mellan oss och stan...
Vi ute i Förbutiken på Ica Maxi har ett erbjudande om att man får köpa en kokt korv med bröd för 5 kronor, och en läsk till för 5 kronor, så folk har varit som galna i billig korv... Jättekul dag, men samtidigt jättemycket att göra!

Nej, nu ska jag försöka få tummen ur och betala mina tråkiga räkningar, och efter det ska jag och Alva sjunka ner i soffan framför Disney Playhouse med vindruvor och lite smågodis...
Ha en trevlig fredagkväll allihop!

1 kommentar:

blåbär72 sa...

Tack för blomman, gulligt av dej!!
Kram