lördag 6 mars 2010

På väg till Ikea...

Solen skiner, det är helt underbart väder ute och jag, M och Alva
sitter i bilen på väg till Ikea i Jönköping... Jag älskar
verkligen att strosa runt bland möblerna och fantisera om mitt
drömhem, men jag kommer inte ens ihåg när jag var där senast!? Jag
blev ju av med min bil i november, och efter det har jag knappt varit
utanför stan... Åh, det ska bli så himla kul!!!

Något som är mindre roligt är en grej som brorsan och "farsan"
berättade igår; en kille på deras jobb fick ont i magen häromdagen,
åkte in till sjukhuset och fick diagnosen magcancer och 1 månad kvar
att leva... Fy faan, vad tragiskt!!!
Alltså, när man hör om sånt här inser man ju verkligen vidden av
uttrycket CARPE DIEM...
Ta tillvara på livet och ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: