tisdag 23 mars 2010

Påskpyntat idag!

Idag har jag inte varit lika överambitiös som jag brukar vara när det är tisdag och jag är ledig, men jag har i alla fall hunnit med att dammsuga hela lägenheten och skurat golven, trappstädat, tvättat en maskin tvätt och möblerat om lite.... Och påskpyntat, såklart! Gula gardiner, gul duk på köksbordet, påskservetter i servettstället, ett påskljus, en porslinshöna, lite gula kycklingar och ett MEGASTORT påskris med fjädrar!

Tidigare idag var jag hos kuratorn, och hon tyckte att jag hade ändrat mig jättemycket under det här året som vi har träffats, så hon föreslog t om att vi inte skulle ses mer... För min del kändes det inte helt okej att säga tack och adjö än, så vi bokade in en sista tid den 20 april, så får vi se hur det känns då...

Nu måste jag springa ner till tvättstugan - hej så länge!

Inga kommentarer: