måndag 15 mars 2010

Alva syr...

Jag höll på att få en chock när jag kom till dagis i eftermiddags -
Alva satt vid bordet och sydde... Jag hade ingen aning om att hon
kunde sy!!! Åh, vilken stolt mamma jag var just då...

Jag är rätt stolt över min första bantardag också - hamnade
visserligen på 33 propoints (jag får egentligen äta 29 pp/dag), men
med tanke på att jag cyklade till och från jobb och dagis, samt
sprang runt som en tok på jobbet i 9 timmar, så är jag nöjd!
Till frukost åt jag 1 1/2 fralla med sallad, skinka, gurka och
paprika, och 1 kokt ägg. Till middag åt jag en Felix kyckling- och
broccolipaj, till mellanmål 1 banan och 1 apelsin och när jag kom hem
stekte jag iordning en omelett med tomat, spenat och skinka.

Nu är klockan snart 21.00, och jag ska gå och lägga mig tidigt.
Godnatt!

Inga kommentarer: