tisdag 30 mars 2010

Ägg- och tonfiskröra med majonäs och gurka

Skulle ju egentligen ha ätit den här röran till lunch och biffarna
till middag, men det blev visst tvärtom... Hur som helst, gott var det
i alla fall!
Jag är jättenöjd med min andra GI-dag också, så jag hoppas
verkligen att jag äter rätt - jag är ju så insnöad på
Viktväktarna, så det här är verkligen något helt nytt...
Samtidigt så har jag ju lovat mig själv att inte bli FÖR extrem, så
jag är faktiskt ganska nöjd bara jag håller mig ifrån sockret. Och
allt annat som är uppenbart onyttigt. Däremot börjar jag bli
löjligt sugen på min älskade Pepsi Max, så det kan jag inte lova
att jag inte köper...

Nu kommer M hem om en halvtimme, och jag står i valet och kvalet om
jag ska gå ut och gå en kvällspromenad då eller om jag ska lägga
mig i ett bad och slappa vidare. Jag har ju trots allt varit ute och
gått två gånger idag redan... Hmm, tiden får utvisa!

Inga kommentarer: