tisdag 1 april 2008

Ytterligare en dag till ända...

Jaha, så har man klarat av att hålla sig till pointsen en dag till... man får vara glad för det lilla... Jag är dock inte så jättestolt över att jag tog bilen imorse, men nu ska det bli slut med det! Hädanefter är det promenad eller cykel som gäller!
Det här har jag ätit idag:

FRUKOST: 1 polarkraft med lätt & lagom och gurka, 1 dl miniyoggi och 1/2 dl cornflakes, kaffe (3p)
LUNCH: Viktväktarmoussaka, 1 äpple (5,5p)
MELLIS: 2 VV-kex, 1 apelsin, kaffe (0,5p)
MIDDAG: kokt potatis, 1 1/2 stekt quornfilé, champinjonröra (5,5p)
FIKA: 1 Mums-mums (1,5p), kaffe

SUMMA: 16 POINTS

2 kommentarer:

Helen sa...

heja heja heja..
du är så duktig.. skönt att ni kommit närmare allt så du kan gå istället för att ta bilen.. så kom igen nu.. låt bilen stå å låt benen gå.. hihi..
här går det sådär.. skrev just månadsmotionen hua va dåligt det gick i mars.. men de ska jag ta igen nu i april hade jag tänkt.. med maten går det sådär.. eller alltså maten går det bra med men sötsuget är jobbigt åsså att avstå när man är på kalas.. så jag brukar välja en sak bara istället för en av varje sort som man gjorde förr.. ha d gött å kram å pepp

Anonym sa...

Ja det låter bra. Låt bilen stå o gå eller cykla istället!
Kämpa vidare!