söndag 20 april 2008

Fuskade igår :-(

MEN, det känns bra ändå! Vi hade ju kalas för Alva och pappa här igår, och trots att jag trodde att jag skulle klara det bröt jag pointsantalet med "några" stycken... Det började helt okej på morgonen med bra frukost och allt, men sen fick vi ju så bråttom med att käka mat innan släkten kom hit, och då blev det att vi slängde ihop varsin vegetarisk hamburgare med bröd och dressing och grejer... Redan där skenade pointsen iväg, och sen "råkade" det fortsätta - jag åt ett wienerbröd, en småkaka och en liten bit prinsesstårta.
Efter kalaset gick jag och M ut och gick en långpromenad med Alva, och sen gjorde jag nåt dumt när vi kom hem. Jag tänkte att jag ju redan hade förstört den här dagen, så jag åt nästan en hel påse lättsaltade naturchips...
MEN det känns som sagt bra ändå! Jag har varit så himla duktig hela veckan, plus promenaden igår, så det känns inte så farligt. Och idag är jag ju taggad till 100% igen...

Om några timmar ska jag traska fram till stan och ta en fika (=kaffe) med en kompis, och det ska bli så mysigt! Skriver mer ikväll...

Inga kommentarer: