onsdag 9 april 2008

Tack för allt stöd!

Vill bara tacka alla som skriver och peppar och stödjer mig och försöker få mig på bättre tankar, och jag ska nog ta er på orden och bara ta en liten paus från alltihop. Innerst inne VILL jag ju gå ner i vikt och jag VET att jag klarar av det om jag bara ger mig f..n på att klara det, men det är bara det att jag inte har haft någon motivation den senaste tiden utan bara sett det som en pina och plåga, och då är det ju inte ens roligt att anstränga sig. Men jag kommer definitivt inte att försvinna från den här sidan, utan ni kan följa mig här även under tiden jag sansar mig och försöker få min hjärna att inse att den behöver MINDRE sötsaker och MER motion...
Jag får ändra på mitt motto från "en gång tjockis - alltid tjockis" till "EN GÅNG JOJOBANTARE - ALLTID JOJOBANTARE"...

Nu ska jag gå och laga lite mat och sen ska jag och Alva bada. Skönt! Jag skriver mer en annan dag och lovar att bli bättre på att lägga ut lite roliga recept och sånt...
Ha en bra kväll allihopa!

2 kommentarer:

Helen sa...

men gud.. jag läste ju ditt inlägg men glömde av att kommentera.. men jag håller med. Ta en välbehövlig paus från allt det här nu.. å sen så peppar vi dig till tusen när du är redo igen.. kram kram

Anonym sa...

Ja det där låter bra...ta en pause och kom sen tillbaka när du känner dig redo.

Jag bakade de där apelsinkakorna som du har recept på och dom blev inget goda alls...=( besviken jag blev. De smakade ingenting till och med barna rynkade på näsan åt dom...hihi.
Men funderar på om man kan ta hälften hälften av socker och sötningsmedlet? 1dl utav varje kanske? Blir ju mer points då i och för sig . Vad tror du?

// Camilla