måndag 7 april 2008

En gång tjockis - alltid tjockis!?

Jag har gett upp! Jag klarar helt enkelt inte av att gå ner i vikt... Jag får nog förlika mig med tanken att jag alltid kommer att vara en knubbis, för trots att jag verkligen behöver gå ner i vikt är min motivation som bortblåst. Tyvärr! Men jag fortsätter att skriva här ändå och följer alla er andra som kämpar mot kilona. Lycka till allihopa!

Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara slappa. Imorgon är jag ledig och ska tvätta och städa, så jag får passa på att njuta av lugnet idag.
Ha en bra kväll!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad tråkigt att du känner så...=(
Hoppas att du en dag hittar den där motivationen som man behöver för att gå ner i vikt.
Pepp till dig ändå...=)
//Camilla

Anonym sa...

Nej nej nej. Ge inte upp. Ta en paus och släpp på det hela lite. Ta sen en rejäl funderare på vad du vill och varför. Ibland behöver man lite perspektiv på det hela bara.
Så ge inte upp!!!
Kram

Anonym sa...

Kom igen Åse! Klart du kan klara det. Vad säger du om att testa Itrims program??
Jag blev klar igår och har gått ner 12,9 kg på 6 veckor!Idag har jag lagt ut "före och efter" bilder. Välkommen in till mig på www.queensofie.se

batgirl sa...

Hej på dig!
Jag tycker inte heller att du ska ge upp! Säger som Nenny, ta en paus från det bara.
Har du ingen vän eller någon i din närhet som oxå försöker att gå ner i vikt? Varför inte stötta varandra isåfall. Eller som sagt ta en paus bara...
Jag vill ju inte att du försvinner helt iallafall.
Kram och kom snart tillbaka!