lördag 5 april 2008

Äh, nu skiter jag i det här...

Jaha, då har man misslyckats igen då... Igår var jag sååå godissugen hela dagen, och på kvällen kunde jag inte hålla mig längre utan åt lite chips. Och dessförinnan gjorde jag iordning mat till mig och M, och då blev det potatisklyftor och vegeschnitzel. Gott! Men jag har faktiskt trots detta ingen ångest över huvud taget... Jag kan ju såklart tycka att min karaktär är fullständigt värdelös, men har man ingen motivation så är det ju helt omöjligt att klara av en utmaning, vilken den än är... Jag får väl helt enkelt leva med att jag alltid kommer att vara lite plufsig :-)

Idag ska jag i alla fall gå på fest, och det ska bli roligt! Det är en tjej på jobbet som har ordnat en schlagerfest, så vi ska sjunga och dansa hela natten lång... Nej, riktigt så illa är det väl inte, men hon har singstar, så jag ska definitivt ge mig på den... Måste dock ta det lite lugnt, för imorgon har jag lovat Alva att vi ska gå till Aspö gård och titta på lammen.

Nu är det lite brådis, för jag måste hoppa in i duschen och efter det ska jag och Alva ta en promenad till stan och fika med brorsan och hans tjej. Det är ljuvligt vårväder ute och solen skiner för fullt, så det blir nog en härlig dag! Synd bara att M jobbar - vi umgås verkligen aldrig! Men vi bor ju ihop nu i alla fall, och det känns bra :-)

Ha en härlig helg!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! hittade dig IGEN....=) när jag googlade runt lite har varit här förut som sagt.
Men jag tycker nog inte du ska ge upp,jag håller med dig om att det är svårt med alla den "förbjudna maten" det är inte lätt att stålsätta sig varje gång. Vet precis hur det känns för just nu är jag nere i en svacka.... Men vi kanske ska peppa varandra...=)? Om det är ok länkar jag gärna till dig? Hittade en massa goda recept här inne oxå...=) Tänkte prova apelsinkakan idag .
Kom gärna förbi mitt krypin och kika.
Ha en bra dag
// Camilla