torsdag 3 april 2008

Klarar jag det här?

Återigen kommer tvivlet och jag tror faktiskt inte att jag kommer att klara det den här gången... Jag är så sugen på "förbjuden" mat och godis hela tiden och känner mig så omotiverad, så jag tror att jag kommer att bryta pointsräknandet vilken dag som helst nu... Tråkigt, men sant! Men idag har jag klarat mig i alla fall, och det är ju positivt :-)
Idag har jag ätit:

FRUKOST: 1 polarkraft med lätt & lagom, minikeso, tomat och gurka, 1 dl miniyoggi och 1/2 dl cornflakes, kaffe, 1 kiwi (3,5p)
MIDDAG: fullkornsspagetti och korvstroganoff, 10 skumgodisar (7p)
MELLIS: 1 dl GB-glass, 2 äpplen (2p)
KVÄLL: 2 polarkraft med lätt & lagom, minikeso, tomat och gurka, kaffe, 1 kiwi (4,5p)

SUMMA: 17 POINTS

3 kommentarer:

Cee sa...

Självklart klarar du det... kämpa på nu..... kram Cee

Helen sa...

kom igen nu.. klart du klara det.. försök att låta bli glass å godis några dagar så försvinner sötsuget kanska snabbt..
hm säger jag som åt glass idag på kalaset.. men det funkade när jag började i januari men det är klart man måste ju vara motiverad åsså.. men du glöm inte lunchen.. om det nu inte var så att du sova länge idag.. kram

Anonym sa...

Klart du fixar det!
Men, ät hellre några fler points/dag så att du håller dej mätt o blir mindre godissugen.
tycker 16-17 p/dag är för lite, ja för lite för alla! :)

Pepp pepp!