måndag 31 mars 2008

Nu kör vi igen...

Känner ni igen överskriften på det här inlägget? Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag har skrivit det sedan jag började försöka gå ner i vikt i oktober... Det gick ju så himla bra och jag gick ner 8 kg och fick så himla mycket beröm och kläderna satt löst, men sen bara pang bom försvann motivationen och snart har jag väl ätit upp mig mina förlorade kilon igen... Jag blir så besviken på mig själv!
Jag ska nog också försöka skriva ner här vad jag äter, som många av er andra gör, för då kan ni ju skälla på mig direkt om ni ser att jag håller på och fuskar (vilket jag verkligen ska försöka att INTE göra den här gången...).
Så här började jag min dag:

FRUKOST:
2 polarkraft med Lätt & Lagom, gurka och tomat, 1 dl miniyoggi och 1/2 dl cornflakes, kaffe och 1 äpple (5p)
MELLIS: 1 dl miniyoggi, 1/2 dl cornflakes och 1 äpple (1p)
MIDDAG: fullkornsspagetti, korvstroganoff (7p)
MELLIS: 1 mini-Solero, kaffe och 1/2 banan (1,5p)
KVÄLL: 1 polarkraft med lätt & lagom, gurka, 1 dl miniyoggi och 1/2 dl cornflakes (3p)

SUMMA: 17,5 P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska nog hålla koll på dig! ;)
Pepp Pepp!!

Cee sa...

Jag känner igen mig i det du skriver men ge inte upp jag hejjar på dig detta kan du fixa kram Cee

Cornelia sa...

Hittade hit via sommar2008 och tänker hålla koll titt som tätt. Kör hårt och lycka till. Hoppas det är OK att jag lägger in en liten länk till dig från min sida.
Pepp pepp
Cornelia