tisdag 18 mars 2008

Kolapaj med marängtäcke...

...lyckades jag tacka nej till förut när jag var nere hos mamma och hälsade på! Jag kände mig faktiskt VÄLDIGT stolt över mig själv över den bedriften, med tanke på att jag bara tog en kopp kaffe medan hon satt mittemot och mumsade och åt.... Istället tog jag en sväng förbi affären på hemvägen och köpte en korg kiwi, äpplen, päron och clementiner. Och en påskmust light, såklart! Fy, jag dricker alldeles för mycket läsk, men samtidigt kan jag inte låta bli. Något gott måste man ju få unna sig...

1 kommentar:

batgirl sa...

Vad duktigt av dig att tacka nej. Gå in och läs vad jag har gjort nu i 2 dagar. Gissa om jag har dåligt samvete?
Efter påsk så är det hårt mot hårt som gäller i allafall för mig.
Va´synd att det inte blev något hus, men du ska se att rätt var det är så dyker det upp ett...Till ett bättre pris. Ha´tålamod bara. Huvudsaken är ju att ni har varandra.
Kram