fredag 7 mars 2008

Jag ger upp...

Faan, vilken dålig karaktär jag har!!! Hur länge gav jag faan i kexchokladen - jo, 1 dag!!! Igår åt jag upp den... Det har gått så himla dåligt med viktväktandet den senaste tiden, så jag tror att jag skiter i den ett tag och bara tänker på ingenting. När jag var dålig hade jag ju ingen direkt matlust och var inte ens sugen på godis och annan skit, men samma dag som jag bestämde mig för att börja räkna points igen blev jag ursugen, så jag är helt övertygad om att det är min hjärna som bråkar med mig. Imorse bestämde jag mig för att inte räkna points, och jag har inte ens varit godissugen eller nåt. Visserligen åt jag en ciabatta till kvällsmat, men det har ändå kännts bättre idag än på länge. Jag gör ett försök utan att räkna så får vi se hur det går...

Imorgon ska jag och Markus åka och kolla på ett hus!!! Jag satte ut en annons på Blocket om att vi ville hyra ett hus, och nu är det en man som har hört av sig om ett hus 18 km utanför Skövde. Ett stort hus på 200 kvm och 7 rok. Kallhyra 5000 kronor. Det ska bli så himla kul att åka dit och titta... Tänk om vi bara älskar det och bestämmer oss för att flytta dig... Iiihhh, det pirrar i magen... Jag återkommer med en rapport!

2 kommentarer:

Helen sa...

åh va skoj att kolla på hus.. vi kanske ska sälja vårat å sätta ut annons vi med att få hyra.. slipper en massa kostnade då ju.. men det beror ju på hyra å dyl.. lycka till utan att räkna.. ibland känns det instängt tycker jag därför kör jag inte VV denna gång.. man får dåligt samvete om man äter för mycket points.. å äter man typ 3 för mkt så är det ju egentligen inte så mkt alls.. om du förstår vad jag menar... nä men stort lycka till å PEPP.. å en helg kram kommer här

Annie sa...

Haha, jag känner igen mig själv! Visst är det våra hjärnor som ställer till det! Håll ut bara (ska jag säga!)!

Hur gick det med huset?