torsdag 27 mars 2008

Godismätt...

Sitter här i min "nya" lägenhet och har precis smällt i mig det sista av påskgodiset... Hmm, jag skulle ju låta det vara, men jag blev så himla sugen... och det går ju inte att ha godis liggande i skåpet hur länge som helst...
Hur som helst så var jag nere på distriktskontoret förut och sa upp min gamla lägenhet, samt ringde och sa upp mitt telefon - och bredbandsabonnemang. Hyrde även en släpkärra tills på lördag. Jag längtar!!! Ja, inte efter själva flytten, så klart, men efteråt... Det ska bli så skönt att få dela lägenhet med M igen och ha en vuxen människa att prata med, gå och lägga sig bredvid, vakna bredvid, äta frukost och kvällsmat med, och framförallt att dela ansvaret för Alva med! Dessutom bor jag mycket närmare både jobb och dagis nu, så jag är inte beroende av bilen längre. Ska bara få M att fixa punkteringen på min cykel, så kommer man ju få lite gratismotion också.
Måste verkligen börja räkna points igen, men vart är motivationen? Tänkte börja på måndag, men samtidigt kan jag inte lova att jag gör det... tror ändå inte att jag kommer klara det! Ändå vet man ju att man kommer att må så mycket bättre...
Nej, nu är det dags för mig att åka till jobbet!
Ha en bra dag allihopa!!

2 kommentarer:

Helen sa...

va skönt att allt känns så bra nu med er..
hoppas allt går bra med flytten.. å att du får cykeln fixad.. kram

Anonym sa...

Hej!
Ville bara berätta att jag hittade din sida & tack vare tips på recept så fick jag min motivation tillbaka. Ha en härlig vår!