torsdag 24 november 2011

Smaskigt med clementin

Förut åkte jag till Ica Maxi och handlade lite, bl a kesella och saffran, så imorgon blir det lussebullsbak för hela slanten ;-)
Dessutom så beställde brorsan en Silviakaka till fredagsfikat, och självklart så ställer jag upp och bakar en till honom... I love my little brother!

Utöver att handla på Ica Maxi så stannade vi till på H&M och bytte en jacka som Noel fick i namngivningspresent och Alvas klänning som var för liten (hon fick en ny klänning samt en Hello Kitty-tröja istället).

Ja just det ja, jag blev så himla sugen på julskinka häromdagen så förut köpte jag med mig några skivor från delikatessen på Ica Maxi - jag ska avnjuta dem med lite senap samt en kopp te till kvällsmat när jag och Alva kommer hem från hennes kör sen.

Inga kommentarer: