söndag 20 november 2011

iPhone-nörd

Nu har vi precis kommit hem, och i bilen förut satt Noel och tittade/lyssnade på musikvideos i M:s iPhone ;-)

Alltså, jag MÅSTE skärpa till mig och fokusera på min viktnedgång! Förra veckan var ju katastrof hela veckan, och den här helgen har jag fuskat både fredag, lördag och söndag... Det blir ju så lätt att man vill unna sig något gott på fredag kväll för att känna att det är helg, och på lördagen äter man just för att det är lördag... Och söndagen är ingen bra dag att bryta dåliga vanor på!

Jag får helt enkelt begränsa mig till 1 dag i veckan om jag nu absolut måste göra ett avsteg, och då blir det ju troligtvis lördagen. I torsdags var vågen nere på 70,7 kg igen, så jag vet ju att jag rasar i vikt om jag bara är strikt! Och jag är ju duktig på veckorna...

Inga kommentarer: