söndag 27 november 2011

Ruinerad!

Idag ruinerade jag mig på Sukrin och Kokosmjöl - 89 kronor resp 179 kronor! Men jag vill också kunna äta pepparkakor och saffransmuffins, och jag har hittat massor av goda LCHF-recept på nätet... Nu måste jag bara inhandla Stevia också, och sen är nog inköpslistan komplett!
Recepten kommer självklart upp här på bloggen allt eftersom...

Just nu ligger jag här i sängen och lyssnar på stormen som härjar utanför - det har blåst ner träd och grejer bara några kilometer härifrån, så jag hoppas att det lugnar ner sig lite inatt! Men så länge man är inomhus så är det ju jättemysigt ;-)

För första gången på flera veckor så piper det inte i bröstet när jag andas heller - hostmedicinen verkar sköta sitt jobb ;-)

Nu ska jag spela lite Wordfued och sedan soooova!
Idag har jag hållit mej till LCHF också, men en apelsin samt några rutor mörk choklad slank ner. Och lite julmust light.

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: