måndag 21 november 2011

Häftigt!

Precis nyss när jag skulle steka de två sista äggen i förpackningen så visade det sig att båda hade dubbla äggulor!!!
Häftigt!
Jag har nog aldrig ens fått ett ägg med dubbel-gula, och så fick jag två idag...

Förut sa M till mig att jag var tvungen att söka hjälp för min hosta, så nu har jag ringt till Vårdcentralen och jag fick tid på torsdag kl 9.30.
Usch, nu nojjar jag ännu mer!
Sköterskan sa att det inte lät som en vanlig infektion där pencillin hjälper, så därför tyckte hon att det var bättre att boka in en tid för prover istället för att hänvisa mig till den öppna mottagningen...

Shit, tänk om man har cancer och har typ ett halvår kvar att leva!
(Varför kommer ALLTID de här katastroftankarna som ett brev på posten så fort något faller utanför ramen)?

Till råga på allt så har jag fått något virus på datorn eller i telefonen, så någon skickar burdusa sexfiler från min mail... ÖPPNA INGA MAIL FRÅN MIG!

Inga kommentarer: