torsdag 17 november 2011

Lättlagad lunch:

Stekta prinskorvar och räksallad :-)

Nu har jag och Noel sovit gott i ca 2 timmar, så det var skönt att ha nåt enkelt och lättlagat hemma när vi vaknade... "Tyvärr" så var jag döhungrig innan vilostunden, så det slank ner en banan - varför är det mest kolhydrater i den godaste frukten? Men igår köpte jag hem clementiner också - mums, vad det är gott!

Förut köpte jag en liten blomma och några lotter och åkte iväg och grattade min "bonus-farmor" på födelsedagen - GRATTIS, EIVOR! - och innan det gick jag in och pratade med (f d) personalchefen på Ica Maxi och fick mina jobbtider i december. Jag ska ju jobba söndagarna i vecka 48, 49 och 50 för att dryga ut kassan lite, och så börjar jag att jobba på riktigt i mitten av januari!

Nu är det dags att åka och hämta Alva och hennes kompis på dagis, och sen hem och steka pannkakor (tjejerna fick själva bestämma mellanmål idag ;-). Och ikväll är det reflex-kväll på dagis!

Hejdå så länge!

Inga kommentarer: