fredag 18 november 2011

Skön sovstil

Så här skönt somnade Noel i soffan förut... Om jag är sugen på att titta på teven på kvällarna så får Noel somna i soffan, annars följer jag med honom ner och lägger mig samtidigt som honom... Han vaknar ju så många gånger och gnäller efter nappen, så jag vill ha honom nära mig så att jag slipper att springa och serva honom i flera timmar!

Nu ligger jag hur som helst här i sängen och spelar Wordfued igen... Att ett spel kan vara så otroligt beroendeframkallande - jag älskar det!

Men den främsta anledningen till att jag är vaken så här sent är att jag har väntat på ett inlägg från Magdalena Graaf på hennes blogg... Jag har ju följt hennes blogg ett bra tag, och nu har hennes lilla nyfödde Charlie blivit sjuk och varit inlagd på sjukhus, så jag var tvungen att vänta in en uppdatering! Och det verkar som att det är på väg åt rätt håll i alla fall ;-)
Det är ju det som är så underbart med bloggar - att man får följa andra personers vardag och får inblickar i deras liv... De senaste dagarna har jag även varit inne och snokat lite hos Kissie, Blondinbella, Pernilla Wahlgren, Camilla Läckberg samt Charlotte Perelli ;-)

Nää, nu är klockan snart tolv så nu är det dags att sova!

Inga kommentarer: