söndag 20 november 2011

Noel är förkyld!

Nyss vaknade Noel till och gallskrek - vad jobbigt det är att inte kunna förstå vart små barn har ont eller vad det är som besvärar dem! Innan han somnade förut så fick han nässpray, och nu när han vaknade så gav jag honom 5 ml Alvedon.
Antagligen så är det förkylningen som är jobbig, men det kan ju vara framtanden som är på väg upp också...
Hoppas att han sover något inatt - gårnatten var ju under all kritik med uppvaknanden och gnäll cirka en gång i timmen :-(

Och min hosta vägrar att ge med sig! Och det piper i bröstet nu när jag ligger här... Hur länge har jag dragits med den här skiten egentligen?
Jag borde höra av mig till Vårdcentralen, men jag hade ju hoppats på att det skulle ge med sig av sig självt... Jag får se om jag ringer imorgon eller senare i veckan!

Nu ska jag spela lite Wordfued och sen blir det tidigt i säng...

Inga kommentarer: