söndag 30 november 2008

Tråkig nyhet!


Den här vackra utsikten över Hornborgarsjön skulle vi ha haft från vårt köksfönster, OM vi hade fått hyra huset vi kollade på förut. Tyvärr visade M sitt riktiga, egoistiska jag förut, så nu pratar vi inte ens med varandra och följaktligen är en framtid tillsammans inte aktuell längre... Jag såg verkligen en gemensam framtid i det huset tillsammans framför mig tidigare idag och kände att jag var beredd att offra ganska mycket för det, men nu känner jag mig bara ledsen och jävligt besviken! M visar ingen respekt för mig över huvud taget längre, och tänker bara på sig själv... Jag har gjort ALLT för oss, men får man bara skit tillbaka orkar man inte längre... Tyvärr! Jag trodde att vårt förhållande betydde mer för honom än så här...

2 kommentarer:

Helen sa...

Men.. jag som var så glad att ni äntligen hittat ett hus... vad har hänt... maila gärna om du vill berätta
helen.wallstrom@soderhamn.com

stooora kram

batgirl sa...

Oj, det låter inte så bra...
Sänder dig en tröstande kram!
*KRAM*