torsdag 6 november 2008

Egoblogg...


...istället för viktblogg! Så här snygg var jag igår kväll när jag drog på mig min gamla vintermössa och gick ut och gungade med Alva när det var beckmörkt ute. Det sägs ju att man ska vara ute mycket när man känner sig deppig, så jag ska tänka mer på det. Det är ju inte direkt bättre mellan mig och M idag - jag vet inte hur det här kommer sluta... Jag känner att jag gör ALLT för att det ska funka och kännas bra för ALLA, inte bara en, men det är verkligen ingenting som duger! Senaste infallet är att M ska börja jobba de helger jag är ledig... Varför? Ingen aning...

1 kommentar:

Helen sa...

passar bra i mössa :-)
men varför ska han göra det.. det lär väl inte bli bättre av att ni inte jobbar.. usch förstår om du är deppig.. hoppas att ni hittar tillbaka på rätt köl vännen.. kram