onsdag 12 november 2008

Tack, brorsan!


Den här fina och ljuvligt goda tårtan fixade min underbara lillebror till firandet av mig igår. Han är så snäll och omtänksam! Dessutom fick jag ett presentkort på Åhlens av honom och hans tjej, och för det ska jag nog köpa en ny väska. Av min andra brorsa fick jag en helt underbar stor och fluffig vinröd halsduk.


Idag är jag hemma från jobbet - jag har så himla ont i halsen, är snorig och har fått en ögoninfektion. Jobbigt! 
Och mamma är i Ullared idag, jag är avundsjuk!


Jag måste ju berätta vad som hände igår kväll också: när jag och Alva precis hade gått och lagt oss knackade M på dörren och kom in. Han sa att han bara ville tacka för att jag hade stått på mig ang det där lilla huset vi tittade på. Han förstod att jag hade sagt nej för VÅRAN skull och för att vi ska få en bra framtid ihop. Shit, jag som nästan trodde att han skulle lämna mig, och så överraskade han med det här... Jag älskar den där knasbollen, trots allt:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh så gulligt ;)
Ja du ser det lönar sig att INTE ge med sig :)
krya nu på dig
Kram