lördag 8 november 2008

Idag fyller jag år!!!

Ja, idag blir jag 32 år... Det känns inget speciellt faktiskt - man har ju kommit förbi den perioden i livet när man tycker att det är roligt att bli äldre. Men det känns inte tråkigt heller, alltså, det är mer att det inte känns någonting.
Idag ska jag jobba fram till kl 17.00, och sen kommer släkten på pappas sida hit. Det blir lugnt, med lite kaffe och tårta bara. Samtidigt slår vi två flugor i en smäll och firar fars dag också.
GRATTIS PAPPA!

Nej, nu är det dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för jobbet. Jag får se om jag hinner blogga något ikväll, annars hörs vi imorgon.

PS: TACK för alla snälla kommentarer efter mitt lilla psykbryt igår! Det känns bättre idag, och jag och M reder nog ut det den här gången också... Vi har ju våra ups- and downs, och den här gången får vi nog jobba på det lite mer bara.
Men tack igen för allt peppande och stöd - det värmer!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS KRAMAR TILL DIG!!!!!
Hoppas du får en trevlig födelsedag med en del paket ;)
Kram

Anonym sa...

STORT GRATTIS TILL DIG!!! KRAM

Anonym sa...

GRATTIS!!
Kram